Mis nooit meer een lead van je website!

Met onze innovatieve eazyonline chatbot mogelijkheden helpen we je om leads vast te leggen, 
zelfs wanneer je niet eens op kantoor bent of terwijl je slaapt!

Verbeter klantenservice en verhoog je conversie met onze slimme chatbots.

Wij helpen je 24 uur per dag en 7 dagen in de week direct antwoord te geven aan je potentiĆ«le klanten met vriendelijke conversationele berichten. 

Meer leads

  • Gebruik onze live chat of bots om meer leads vast te leggen

Automatisch

  • Maak afspraken en informeer je bezoekers terwijl je slaapt

Persoonlijk

  • Betrek je bezoekers met afbeeldingen, gifs, video's en emoji's šŸ‘Œ
webform vs chatbot img

Bedrijven die sneller reageren, realiseren meer omzet.

De verwachtingen van mensen over responstijden zijn erg veranderd tegenwoordig, alles moet snel snel snel. Echter gebruiken de meeste bedrijven helaas nog steeds van die onpersoonlijke trage web formulieren als hun belangrijkste manier om contact te maken.

Chat automatisering terwijl je niet eens aanwezig bent.

Niets is zo frustrerend voor je website bezoekers als wanneer ze een chat starten, dat er niet (op tijd) gereageerd word. Ze typen iets in, en tegen de tijd dat je antwoordt geeft, ze zijn weer weg. 


Met de innovatieve eazyonline Chatbot kun je automatisch reageren op je bezoekers, zonder dat je Ć¼berhaupt aanwezig bent.

chatbot voorbeeld route

ChatBots zijn de Toekomst!

Stel een reeks automatische antwoorden in (of zelfs hele gesprekken) om ervoor te zorgen dat je nooit meer een potentiƫle klant of een vraag om hulp mist.

De slimme chatbots van eazyonline beantwoorden automatisch vragen van klanten en voert zelfs hele gesprekken met ze via de chat. Onze technologie stelt je in staat om een geheel eigen gepersonaliseerde chatbot in elkaar te zetten met precies de vragen en antwoorden die jij wilt dat er gesteld worden. Ook kun je ze doorverwijzen naar andere delen van je website of zelfs een afspraak met je laten inplannen. Bij complexere vragen die niet beantwoord kunnen worden kan de chatbot het gesprek ook nog eens doorsturen naar een medewerker, die direct inzicht heeft in het reeds gevoerde gesprek en op die manier direct antwoord kan geven.

6 voordelen van het gebruik van chatbots in je bedrijf.

Bespaar Tijd

Een van de grote voordelen van het gebruik van chatbots in je bedrijf is dat ze tijd besparen. Op je website kunnen ze bijvoorbeeld snel, geautomatiseerde antwoorden op de meeste vragen geven. Het gebruik ervan voorkomt dat klanten een dag of langer moeten wachten om reacties te ontvangen.


Hierdoor kan je bedrijf meer mensen bedienen en tegelijkertijd de productiviteit verhogen en de kosten verlagen.

Bespaar Geld

Chatbot-gebruik is goedkoper dan het inhuren van meer werknemers. De kosten voor het bouwen van een chatbot variƫren normaliter tussen de 2K en de 10K of soms zelf meer, afhankelijk van de complexiteit die nodig is.


Bij eazyonline bespaar je deze hoge kosten en tijd omdat wij de chatbot functie al helemaal gecreƫerd hebben. Voor een vast bedrag per maand kun je hier ook in jouw onderneming maximaal gebruik van maken!

Klant tevredenheid

Chatbots werken geen 8 uur per dag en hebben ook geen slaap nodig, wat betekent dat ze dus altijd beschikbaar zijn. Klanten die in de avond, 's nachts of in het weekend je website bezoeken, kunnen meteen vragen stellen en antwoorden krijgen.


Gefrustreerde klanten die niet snel genoeg antwoord krijgen kunnen je website verlaten en nooit meer terugkeren. Chatbots kunnen dat scenario elimineren en je helpen je klanten te behouden.

Minder fouten

Helaas is het nog altijd zo dat waar mensen werken, fouten worden gemaakt. Ze kunnen bijvoorbeeld dingen vergeten, gegevens verkeerd invoeren en andere soorten fouten maken.


Met een chatbot niet! Op basis van de gestelde vragen zullen ze altijd de juiste antwoorden geven. Dit maakt ze ook nog eens enorm efficient.

Vergroot klantenbestand

Er is nog een voordeel van het gebruik van chatbots in je bedrijf. Ze kunnen je helpen meer mensen te bereiken die je klantenbestand kunnen vergroten.


Omdat chatbots in veel toepassingen kunnen worden gebruikt, kun je hiervan profiteren om je bedrijf te laten groeien. Chatbots kunnen tegelijkertijd meerdere vragen beantwoorden.

Een goed Humeur

Je hoeft je nooit zorgen te maken dat je chatbot met een verkeerd been uit bed is gestapt. Ze zullen nooit je klanten afwijzen met een boze reactie, houding of blik.


Je kunt ze zelfs zo instellen dat ze een beetje humor gebruiken waardoor ze menselijker lijken. Dit stelt klanten op hun gemak en maakt hun ervaring met je bedrijf des te beter.

Zoals je ziet kan goed gebruik van een eazyonline chatbot een zeer belangrijke factor zijn om het uiterste uit je bedrijfswebsite te halen om zo meer succes en winst te genereren.

eazyonline chatbot img

En nu?

Wil je graag meer weten wat er allemaal mogelijk is met onze Chatbot oplossingen?
Onze collega's vertellen je er graag meer over en wat het voor jouw organisatie kan betekenen.

Voor klanten van eazyonline kun je al gebruik maken van onze professionele chatbots vanaf 9,99 p/m + eenmalig 99,-! Ben je nog geen klant van eazyonline is dat ook geen probleem, het is ook mogelijk om alleen onze innovatieve chatbot te gebruiken. Plan een meeting of een bel afspraak in voor alle in's en out's en laat je verrassen. Wil je onze chatbot direct in actie zien? Klik dan op start direct hier onder en chat met onze bot!